1. A Szerződési Feltételek alapfogalmai

A Szolgáltató adatai
Webáruház neve:Andreas Játék webáruház
Üzemeltető neve:Ökodot Kft.
Székhely címe:1162 Budapest, János u. 26.
Telephely címe:2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út 15-17.
Adószám:23371934-2-42
Cégjegyzék száma:Cg.01-09-962486
Cégbíróság:Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Bankszámlaszám:UniCredit Bank 10918001-00000131-62700004
Kapcsolat
Üzlet címe:2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út 15-17.
Nyitva tartás:Hétfőtől Péntekig 9 – 17 óráig
Telefon:+36 20 400 0704
E-mail:rendeles@andreasjatek.hu
Webáruház:b2b.andreasjatek.hu
Szerződő felek
Vásárló:Aki a Webáruház szolgáltatást igénybe veszi, azaz a Webáruház internetes felületén keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.
Szolgáltató:A Ökodot Kft., amely a b2b.andreasjatek.hu webáruházat üzemelteti.
Szállító:A szolgáltató által megbízott, vele szerződéses jogviszonyban álló szállítmányozó cég.

Szolgáltató webáruházában kizárólag olyan regisztrált és szerződött Vásárlókat szolgál ki, aki nem minősül a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 8:1. § (1) bekezdés 3. pontja szerinti, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 2. § v) pontja szerinti fogyasztónak.

 

2. Webáruház szerződési feltételek célja, közzététele és hatálya

Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételeit (továbbiakban ÁSZF) - jogszabályi kötelezettségén túl - azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza a Webáruház Szolgáltatással, és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a Szolgáltató és a Vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, a Webáruház Szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.

Az ÁSZF a Szolgáltató, és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. A részletes feltételeket az egyedileg megtárgyalt Kereskedelmi Szerződések tartalmazzák. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a Szolgáltató tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

 

Az ÁSZF közzététele

Vásárló a webáruház használatát megelőzően köteles regisztrálni, mely regisztrációval jelen ÁSZF rendelkezéseit elfogadja, és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Az ÁSZF-et a Szolgáltató a Webáruház honlapján hozza nyilvánosságra és annak esetleges módosítását is ott teszi közzé, ezzel tájékoztatja a Webáruház vásárlóit, látogatóit.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et részben vagy egészben bármikor módosíthatja. A módosítások a közzétételkor lépnek hatályba. A Webáruházban való megrendelés feltétele az ÁSZF a Vásárló által történő elfogadása.

 

Az ÁSZF hatálya

Az ÁSZF akkor lép hatályba a Vásárlóra vonatkozóan, amikor a Vásárló a szolgáltatást igénybe veszi, azaz árut, szolgáltatást megrendel, vásárol. Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Szolgáltató webáruházában vagy ügyfélszolgálatán történik. A webáruház tartalmazza a termékek listáját, készletinformációt, árakat azzal, hogy az ott lévő adatok tájékoztató jellegűek.

 

3. A Webáruház-szolgáltatás

A Webáruház-szolgáltatás területi hatálya

A Webáruház-szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (INTERNET) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. Szolgáltató az Európai Unió területéről minden természetes és jogi személytől elfogad megrendeléseket, azonban kizárólag a Magyar Köztársaság területére címzett és magyar forint pénznemben adott megrendeléseket tekint érvényesnek.

 

A Webáruház tartalma

Vásárló a regisztrációt követően tud belépni Szolgáltató webáruházába, tud tájékozódni az ott feltüntetett termékekről/árakról/készletekről, és tud rendelést leadni.

Vásárló köteles mindent megtenni annak érdekében, hogy a webáruházhoz való hozzáférési adatait megőrizze, megfelelően tárolja, ahhoz harmadik személy ne férhessen hozzá. Szolgáltató nem vállal felelősséget a felhasználónévvel és/vagy jelszóval történő visszaélésért, és az olyan esetlegesen a Vásárlónak okozott károkért, ami Vásárló felhasználónevének vagy jelszavának jogos vagy jogosulatlan felhasználása miatt következik be.

Szolgáltató kijelenti, hogy a webáruházban mindenkor érvényes árak és termékleírások tájékoztató jellegűek, az azokban található esetleges tévedésekért Szolgáltató nem vállal felelősséget. A webáruház teljes tartalma üzleti titoknak minősül, az ott található információk harmadik személlyel nem közölhetők, nyilvánosságra nem hozhatók.

A Webáruház szerződés létrejötte és módosítása

Vásárló által a webáruházban leadott megrendelés megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikusan e-mail útján visszaigazolja Vásárló részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékek mennyiségét és tételes listáját, a termékek árát, a szállítási költséget, a fizetendő végösszeget és a választott fizetési módot. Ez a visszaigazoló email tájékoztatja a Vásárlót arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett, és csak tájékoztatási célokat szolgál. A visszaigazoló e-mail nem minősül a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának, és e visszaigazolással nem jön létre érvényes szerződés a Szolgáltató és Vásárló között.

Szolgáltató esetleges készlethiányról, a beszerzési ár vagy a szállítási idő változásáról minden esetben értesítő a Vásárlót, aki visszavonhatja vagy módosíthatja a megrendelést, illetve elállhat a vásárlástól.

Felek között szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató Vásárló megrendelését e-mail üzenet formájában elfogadja, egyúttal tájékoztatja a Vásárlót az átvétel vagy a kiszállítás várható időpontjáról.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, mely így iktatásra kerül, és utólag hozzáférhető. A szerződéskötés nyelve: magyar.

Amennyiben Vásárló megrendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt haladéktalanul, de legkésőbb 1 napon belül jeleznie kell Szolgáltató felé e-mailben vagy telefonon a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy amennyiben a Vásárló adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, akkor ezen adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse, és a megrendelést törölje.

Vásárló a megrendelést annak elküldése után a Webáruházban elektronikusan már nem tudja törölni. A megrendelés visszavonását a Vásárló a Webáruház Kapcsolat menüpontjában megadott elektronikus levelezési címen teheti meg. A megrendelés visszavonása csak a postázás, illetve a futárszolgálat részére történő átadás előtt lehetséges.

 

4. Fizetési módok és feltételek

A Vásárló a vásárolt áruk és szolgáltatások ellenértékét az alábbi módokon egyenlítheti ki.

Készpénzben: személyes átvétel esetén üzletünkben, kiszállítás esetén a futárnál.

Előreutalással: a megrendelés beérkezését követően 24 órán belül megküldjük a számlát, amennyiben a termék raktáron van. Készlethiány esetén értesítjük a Vásárlót, számlát csak a termék raktárunkban történő beérkezését követőn küldünk. A megrendelés ellenértékét a számlán szereplő bankszámlára kell átutalással teljesíteni. A csomagot legkésőbb az összeg bankszámlára történő jóváírását követő munkanapon adjuk át a Szállítónak. Személyes átvétel esetén az összeg beérkezéséről tájékoztatjuk a Vásárlót, az átvételhez szükséges a megrendelés másolata és/vagy a személyazonosság igazolása.

Átutalással: az egyedileg kötött Kereskedelmi Szerződés szerinti feltételekkel

 

5. Szállítási módok és feltételek

Személyes átvétel: Üzletünkben a megrendelt termékek átvehetőek nyitvatartási időben. Személyes átvételnél kérjük, minden esetben várják meg visszaigazolásunkat. A személyes átvétel ingyenes.

Futárszolgálat: A futárszolgálat raktáron levő termékeinket 13.00 óráig leadott rendelés esetén 1-2 munkanapon belül szállítja házhoz Magyarország teljes területére.

Szállító a készpénz átvételéről minden esetben elismervényt ad. A Szállító részteljesítést nem fogadhat el, Vásárló a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja.

Utánvétes fizetés esetén Vásárló a Szállítónak fizet, ez az összeg együttesen tartalmazza az áruk ellenértékét és a szállítási költséget. Az aktuális utánvételi díjakról weboldalunk Szállítás/Fizetés menüpontjában tájékozódhat. Szállítási határidő a megrendelés visszaigazolásától számított 2-3 munkanap, amennyiben a megrendelt áru a Szolgáltató raktárában rendelkezésre áll. Készlethiány esetén a szállítási határidő a megrendelt áruk raktárunkba beérkezését követő 2-3 munkanap. Előreutalás vagy átutalás esetén - amely tartalmazza a szállítás díját is - a Vevő a szállítónak nem fizet. Amennyiben Szolgáltató a megrendelést a visszaigazolásban megjelölt határidőn belül nem tudja teljesíteni, minden esetben telefonon vagy e-mailben egyezteti a Vásárlóval a vállalható szállítási határidőt.

 

Kiszállítási díjak

A Webáruház Szállítás menüpontjában részletesen megtalálhatóak a kiszállítási módoknak megfelelő szállítási díjak. A kiszállítás díja a megrendelt termékek súlya alapján sávosan emelkedik. A kiszállítás pontos összegét a megrendelést visszaigazoló elektronikus levél is tartalmazza.

 

Sikertelen kézbesítés

Szállító két alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Ezt követően Szolgáltató a megrendelést érvénytelennek nyilvánítja és törli. Szolgáltató a kiszállított, de át nem vett megrendelések esetén jogosult a szállítási költség összegét Vásárlótól követelni, amennyiben sem Szállítónak, sem Szolgáltatónak felróható okokból vált sikertelenné a megrendelés kézbesítése. Amennyiben a megrendelő nem veszi át a csomagot és egy következő rendelést utánvéttel rendel meg, a Szolgáltató megtagadhatja ezt a szállítási formát és kérheti az előreutalást.

 

Eljárás sérült csomag esetén

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, erről a Szállítóval jegyzőkönyvet kell felvenni. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során a Szállító és a Vásárló közötti jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

 

6. Garanciális feltételek

Garanciális igény leadásához szükséges dokumentumok:

  • Számlamásolat

 

A hibásnak vélt terméket nyitvatartási időben személyesen telephelyünkön lehet leadni, vagy csomagban tudják eljuttatni telephelyünkre, azonban ez esetben a visszaküldés díja a vásárlót terhelni, üzletünk utánvétes csomagot nem vesz át.

Vásárló kötelessége a terméket olyan módon becsomagolni, hogy az megvédje a terméket a szállítás során az esetleges sérülésektől. Szolgáltató minden garanciális ügyintézésre leadott termékről jegyzőkönyvet készít, majd elküldi a terméket bevizsgálásra. A bevizsgálás során megállapított garanciális meghibásodás esetén a termék kicserélésre vagy javításra kerül.

A garancia érvényét veszíti, ha a terméket szétszerelték, izonyíthatóan nem az előírt módon került tárolásra és felhasználásra, illetve nem rendeltetésszerűen használták.

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári Törvénykönyvről szóló, többször módosított 2013. évi V. törvény rendelkezései az irányadók.

 

7. Adatvédelem, adatbiztonság

A regisztrációhoz és megrendeléshez szükséges adatfelvétel során Szolgáltató a következő adatokat rögzíti a Vásárlókról az azonosításához szükséges adatokat – Név/Cégnév, adószám, a Cég kapcsolattartójának neve, Szállítási cím, Elektronikus levelezési cím, Elérhetőségi telefonszáma, Választhatóan megadható adatokat - Egyéb közlendő - Számlázási név - Számlázási cím.

 

A megrendelések kiszállítása érdekében Szolgáltató a következő adatokat bocsátja a Szállító, illetve a Szállító Megbízottja rendelkezésére - Vásárló neve, a teljes Szállítási cím, Egyéb közlendő (ha az lehetséges átvételi időpontokra vonatkozik), a megrendelés összege szállítási díjjal együtt (utánvétes megrendelés esetén), Vásárló telefonszáma és egyéb elérhetősége.

Szállító, illetve Megbízottja, továbbá Szolgáltató ezeket az adatokat szigorúan bizalmasan, az adatvédelmi törvénynek és egyéb vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kezeli.

 

Rendelkezés személyes adatokról

Megadott személyes adatait a Vásárló a Webáruházban bármikor megváltoztathatja, illetve kérheti adatainak törlését nyilvántartásunkból. Szolgáltató részletes Adatvédelmi szabályzatát a Webáruház honlapján hozza nyilvánosságra.